gnatológia

AZ ÁLLKAPOCS KATTOGÁS VÉGLEGES MEGOLDÁSA!

A rossz harapás befolyásolja az állkapocs-ízületet, a rágóizomzatot és a fogakat is koptathatja. Az állkapocs kattogása vagy fogcsikorgatás mellett akár a teljes fej-nyak régiót és a test többi részét is érintheti a hibás harapás. Amennyiben ilyen vagy ehhez hasonló panaszaid vannak, erre specializálódott gnatológus fogorvosok várnak a Dental Angels Fogászaton. Foglalj időpontot most!

Miért válaszd a Dental Angelst
a gnatológiát érintő kezeléshez?

1. Tapasztalt gnatológus szakorvosok
    Nagy szakértelemmel rendelkező orvosok várnak
  2. Nem csak a harapás lesz kényelmesebb
    Akár a rossz tartáson, derék- és fejfájáson is segíthet a jó harapás!
  3. Fájdalommentes kezelések
    Modern érzéstelenítőnk teljesen megszünteti a fájdalmat
    Minden igényt figyelembe veszünk
  5. Minden kérdésre válaszolunk
    Kezelés előtt-közben-után is!
  6. Enyhébb esetektől a teljes szájrehabilitációig segítünk
    Akár kisebb, akár nagyobb probléma, mindent megteszünk az egészségért!

Bejelentkezem

Milyen panaszokon segíthet a gnatológia?

A rágóizmok rendkívüli hatással tudnak lenni az egész testre. Hiszen amikor az állkapocs nem zár szimmetrikusan, akkor túlerőltethetjük a rágó- és arcizmainkat. Ez állandó feszüléshez vezethet, ami csökkentheti a véráramlást ezáltal károsíthatja a rágásban résztvevő izmokat.

Az erőltetés helyén fájdalom pontok alakulhatnak ki, amik általában a fejet érintő kisugárzó fájdalommal járnak. Minél több ilyen pont alakul ki, annál erősebbek és gyakoribbak lehetnek a fejfájások, fülzúgás vagy pattogás. Az ebből következő helytelen testtartás pedig akár váll-, derék- vagy izületi fájdalmakat is okozhat. Mivel ebben az esetben nincs szervi elváltozás, ezért gyakran ismeretlen eredetű fájdalomként kezelik és nem tudnak megoldást kínálni rá, hiszen fogászati eredetű tünetekről van szó. Ezekre a problémákra nyújthat megoldást a gnatológus fogorvos.

Hogyan lehet eltüntetni
a fájdalompontokat?

A rágószerv optimális működésének helyreállításával. Ezzel kifejezetten csak a gnatológus fogorvosok foglalkoznak. Az esetek túlnyomó többségében nem igényel műtéti beavatkozást, mindössze egy egyedülálló technikát, ahol nem csak a rágást, de az ember teljes testét figyelembe véve alakítjuk ki a tökéletes mosolyt és ezáltal a helyes testtartást.

Bejelentkezem

a jó harapás segíthet a derék- és fejfájáson!

A hibás harapás befolyásolja az arcesztétikát is

A fogak vagy a hibás harapás nem csak a mosolyt befolyásolja, de az arc korai öregedéséhez is nagymértékben hozzájárulhat. Ennek oka, hogy a rossz állkapocsmozgás az arcizmokat kompenzációra készteti, ami izomdudorokat vagy lelapult felszíneket, öregedésre jellemző fáradt arcot, és kellemetlen redőket okozhat.

A csak a tüneteket kezelő plasztikai beavatkozások helyett érdemes a probléma gyökerét megkeresni és megszüntetni, hiszen hosszútávon csak így érhető el javulás. Az öregedés jeleit mindenképp érdemes fogorvosunk segítségével átgondolni, hiszen a kiváltó okok sok esetben fogászati eredetűek, így megelőzhető lehet számos komoly, átmeneti hatást biztosító plasztikai műtét.

Az öregedés jelei fogászati eredetűek?

Az alábbi kérdéseket érdemes lehet átgondolni még azelőtt, hogy orvost választunk esztétikai problémák kezelésére:

• A megvastagodott, kiszélesedett rágóizmok az arcon a rossz rágástól alakulhattak ki?
  • A ráncokat az öregedés okozta, vagy a helytelen állkapocs pozíció?
  • A mosolygás már inkább tűnik grimaszolásnak? Biztosan a kor és a "megfáradt" bőr okozza ezt?